Homosexualiteit is een groot gevaar voor de wereldbevolking. Ik als gelovige en wetenschapper, zie ik dat terecht als straf van God, en geestelijke ziekte, en verandering van de schepping van God. En dat is allemaal bevestigd, maar helaas wordt dat niet bekend gemaakt omdat homosexualitiet beschermd wordt en heilig wordt gezien met name in de westerse wereld.
Alleen het idee al dat iemand zijn reine geslachtsdeel verstopt in stront accepteert geen klein kind met goed verstand. Stront dat voor derde uit bacterieen bestaat levert een groot gevaar voor de gezondheid van de mens. Urineblaasontstekingen, en nierschade, onstaan doordat bacterien hun weg vinden via de urine buis naar boven. Deze vorm van infectie komt het meest voor! Ik wil niet spreken over, allerlei darmkankers, en pijnlijke aambeien, prostaatvergrotingen/kanker, chronische slechte stoelgang en een rijtje vol ernstige kwade aandoeningen.
Het is al genoeg wijsheid om te weten, dat wat God verboden heeft verklaard altijd ten goede komt voor de mens. Want Hij is de schepper, en Hij weet wat jou ziek maakt, en waar jouw geluk nestelt. Denk maar goed over!
Fijne dag allemaal,
Jij als gelovige wetenschapper

.... Lachwekkend en toch heel triest tegelijk eigenlijk. Zelf geloof ik niet zo in sprookjes (lees God), geef mij maar de wetenschap! (jij zou beter moeten weten trouwens...). Als ze jou nou eens twee weken zouden opsluiten met tien HIV geïnfecteerde homo's en jij zelf uiteindelijk HIV geïnfecteerd raakt, is dat dan ook 'een straf van God' ?
Je gelooft zelf toch niet in deze onzin?? Neem mij niet kwalijk, maar om 'God' hierbij te betrekken slaat echt nergens op!