Aids en HIV forum
6 September 2010, 22:48:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Ook hetero's kunnen HIV besmet raken

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: MMS HIV onderzoek : deelnemers gevraagd  (gelezen 28 keer)
Steven
Nieuweling
*

Bekijk profiel
« Gepost op: 25 Juli 2010, 11:42:33 »

Het lijkt onwaarschijnlijk en hard to believe, maar volgens Jim Humble, geestelijk vader van MMS, is HIV besmetting geneesbaar.
Wie kan zich dat voorstellen ?

In de hoedanigheid van journalist ben ik een particulier onderzoek gestart naar de invloed van behandeling met MMS op HIV besmetting. Het onderzoek bestaat eenvoudig uit een behandeling met MMS. MMS maakt u thuis eenvoudig zelf, lost het middel op in een glas water of appelsap en drinkt dit op. Dit doet u dagelijks gedurende een maand. U houdt uw ervaringen bij in een journaal. Aantoonbare positieve werking van MMS wordt vanzelf duidelijk en kan worden opgetekend aan de hand van uw reguliere medische onderzoeken. Communicatieve interactie met iedere deelnemer maakt onderdeel uit van het onderzoek. Het onderzoek is particulier en wordt niet gesponsord of gesubsidieerd. U wordt daarom ook gevraagd een bijdrage te leveren in de kosten ervan, t.w. € 25,-. Ik hoop op een deelname van 100 tot 500 personen. Aan dit onderzoek wordt GEEN GELD VERDIEND. Uw bijdrage dekt de kosten voor het maken van de MMS die u thuis in een setje per post ontvangt. Een eventueel overschot van de geldelijke bijdragen zal worden besteed aan verder onderzoek als daar aanleiding voor bestaat. In het andere geval zal het worden geschonken aan de HIV vereniging Nederland. U ontvangt uiteraard een kopie van het onderzoek en de conslusies.

MMS is een uiterst effectief hulpmiddel in de bestrijding van patogenen, virussen, bacterieën, schimmels, parasieten en dergelijke.
Het is inmiddels aangetoond dat MMS effectief is bij de bestrijding van o.a. Malaria en HIV. MMS is onschadelijk en heeft geen bijwerkingen.
Lees alles over MMS. Begin op uw zoektocht op www.jimhumble.com. Indien u geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op. U kunt mij bellen of emailen.

Hartelijke groet!
Steven
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: