Aids en HIV forum
6 September 2010, 22:24:48 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De kans om besmet te raken via besmet bloed is zeer groot

Startpagina   Help Zoek Kalender Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: hiv-positieven gezocht voor gratis behandeling met natuurlijk onschadelijk midde  (gelezen 256 keer)
hiv genezing
Gast
« Gepost op: 6 Mei 2010, 20:16:22 »

Geachte mensen,
ik zoek een twintigtal mensen met een positieve hiv-diagnose.
Aangezien wij schitterende resultaten zien met deze methode die u niks kost. Wij werken via frequenties, die alle virussen, bacteriën en schimmels doodt in het lichaam. Indien u interesse heeft in dit onderzoek/behandeling, kan u mij mailen voor meer info.
Het is absoluut onschadelijk, u zal niks merken, u mag uw medicatie rustig blijven nemen.
Wat is er nodig?
1. een officiële positieve hivtest
2. Een foto waar u alleen opstaat, niet om u te herkennen, maar die wordt gebruikt om te behandelen met frequenties.
3. Bereid zijn om een test te laten doen bij een arts nadat wij denken dat onze behandeling afgelopen is en u hiv-vrij bent.
Waarom doen wij dit?
Wij willen bewijzen dat die cocktails aan medicatie niet meer nodig zijn voor jullie, maar via een natuurlijke frequentie jouw lichaam herstelt.
Wij zouden het heel moedig en schitterend vinden, mochten wij een aantal kandidaten kunnen behandelen/testen, zodat wij kunnen bewijzen dat deze aanpak werkt. U heeft niks te verliezen, alleen te winnen.
Ramon2013
Nieuweling
*

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Mei 2010, 22:59:15 »

Ik wil dat heel graag mee doen aub msn amonra203@hotmail.com
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar: